Ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων και κατάθεση δικαιολογητικών προσωρινής στέγασης σε οικίσκους από πλημμυροπαθείς της Φαρκαδόνας.

Με το υπ’ αριθμ. πρωτ. 10749/13-09-2023 έγγραφό του προς το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας και προς το Υπουργείο Εσωτερικών, ο Δήμος Φαρκαδόνας ζήτησε την παραχώρηση οικίσκων για κάλυψη επειγουσών αναγκών προσωρινής στέγασης πληγέντων δημοτών από τις πλημμύρες.

Απαντώντας σχετικά το Υπουργείο με το υπ’ αριθμ. πρωτ. 18580/ΓΔστ6/19-09-2023, ζήτησε πληροφορίες για τους πληγέντες της περιοχής μας που αντιμετωπίζουν πρόβλημα στέγασης.

Σύμφωνα με το παραπάνω απαντητικό έγγραφο δικαιούχοι των οικίσκων είναι όσοι πληρούν τα κάτωθι :

Δικαιούχοι οικίσκων είναι οι ιδιοκτήτες, μόνιμοι κάτοικοι, των οποίων οι κατοικίες στις οποίες διέμεναν, κρίθηκαν προσωρινά ακατάλληλες για χρήση ή επικίνδυνες για χρήση (σύμφωνα με το δελτίο επανελέγχου).

Δικαιούχοι είναι οι πολίτες οι οποίοι διέμεναν την ημέρα εκδήλωσης της πλημμύρας στην πληγείσα κατοικία και τόσο οι ίδιοι, όσο και τα μέλη της οικογένειάς τους, που συνοικούσαν στην πληγείσα κατοικία, δεν διαθέτουν άλλη κενή κατοικία εντός του Δήμου, όπως προκύπτει και από τα φορολογικά τους στοιχεία (Ε1, Ε2, Ε9).

Για την διαπίστωση της χρήσης του πληγέντος κτηρίου ως κύριας και μόνιμης κατοικίας του αιτούντος προσκομίζονται, επιπλέον των άλλων δικαιολογητικών, εκκαθαριστικοί λογαριασμοί ηλεκτροδότησης της πληγείσας κατοικίας.

Οι οικίσκοι παραχωρούνται για δύο χρόνια.

Παρακαλούνται οι δημότες από σήμερα 21/11/2023 μέχρι την Τρίτη 28/11/2023 να προσέλθουν στα δημοτικά καταστήματα κάνοντας αίτηση μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά ή να τα στέλνουν στα παρακάτω e-mail : dimosfarkadonas@yahoo.gr ή info@farkadona.gr

Τα δικαιολογητικά θα προωθηθούν στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας για τον απαραίτητο έλεγχο και την τελική διανομή στους δικαιούχους Δημότες μας.

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

ΔΕΛΤΙΟ ΕΠΑΝΕΛΕΓΧΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ Δ.Α.Ε.Φ.Κ.

Ε1, Ε2, Ε9

ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗΣ