Φαίνεται να δρομολογείται η επίλυση ενός μακροχρόνιου προβλήματος, με σημαντικές επιπτώσεις σε τμήμα της νοτιοδυτικής πλευράς της πόλης των Τρικάλων. Όπως αναφέρεται σε δελτίο Τύπου της δημοτικής αρχής η επιμονή και ο αγώνας των κατοίκων, οι ομόφωνες αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου Τρικκαίων και η ενεργός κινητοποίηση του Δημάρχου Τρικκαίων από την αρχή της θητείας του, με τη συνεργασία της Περιφέρειας Θεσσαλίας και τη σαφή στήριξη των βουλευτών, έδωσαν λύση στο θέμα της διάβασης στο Κηπάκι. Μετά από χθεσινή συνάντηση με τον αναπληρωτή Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστο Σπιρτζή (ο οποίος είναι και πρόεδρος του ΤΕΕ), για πρώτη φορά ανακοινώθηκε ότι η διάβαση του Κηπακίου θα λειτουργεί. Σε αντίθεση με τα όσα μέχρι τώρα λέγονταν από τον ΟΣΕ, περί κλειστής διάβασης, ο κ. Σπιρτζής χθες αποδέχθηκε το πρώτο αίτημα των τρικαλινών, για το άνοιγμα της διάβασης.
Συγκεκριμένα χθες, στην Αθήνα, πολυπληθής τρικαλινή αντιπροσωπεία μετέβη στο γραφείο του αναπληρωτή υπουργού. Η σύσκεψη είχε οριστεί μετά την επισήμανση του Δημάρχου Τρικκαίων στους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, στην προ μηνός ανεπίσημη συνάντηση των δύο πλευρών. Έκτοτε, και μέχρι να ορκιστεί ο αναπληρωτής υπουργός, υπήρχε ένα διάστημα αναμονής. Χθες, στην Αθήνα μετέβησαν, ο Δήμαρχος Τρικκαίων κ. Δημήτρης Παπαστεργίου, οι τρεις βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ κ.κ. Σάκης Παπαδόπουλος, Παναγιώτα Δριτσέλη, Χρήστος Σιμορέλης, ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός, ο αντιπεριφερειάρχης Τρικάλων κ. Χρήστος Μιχαλάκης, εκπρόσωποι των κατοίκων και η κ. Καρρά, στέλεχος της Περιφέρειας.


Ο αναπληρωτής υπουργός, αμέσως μόλις του εξηγήθηκε το ζήτημα, το κατενόησε και σε τηλεφωνική επικοινωνία με τους υπεύθυνους του ΟΣΕ, ζήτησε άμεση επίλυση. Αυτό που θα συμβεί, θα είναι η λειτουργία και των δύο διαβάσεων. Στην παλιά θα λειτουργεί το χειροκίνητο σύστημα της διάβασης (εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι οι κάτοικοι έχουν εκφράσει επιφυλάξεις και θα αποφασίσουν σε γενική τους συνέλευση μετά το Πάσχα), στη δε νέα, θα μεταφερθεί το καινούργιο σύστημα., με το κόστος να το αναλαμβάνει ο ΟΣΕ. Αυτή η αλλαγή των συστημάτων συμβαίνει, επειδή, ναι μεν η εταιρία που κατασκευάζει τα συστήματα, μπορεί να τοποθετήσει ακόμη ένα, αλλά η τεχνολογία τους είναι τόσο παλιά (25ςετίας και άνω) που, από του χρόνου, θα είναι δώρον άδωρον η εγκατάστασή τους. Και αυτό, επειδή, αν όλα συνεχιστούν ομαλά, το 2016 θα εγκατασταθούν στις διαβάσεις τα νέα συστήματα (ΑΣΙΔ) για τη λειτουργία τους σε καθεστώς ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής.
Επομένως, ένα αίτημα που απασχολούσε τους κατοίκους της περιοχής του Κηπακίου και αφορά πρωτίστως και κυρίως στην ασφάλεια των διερχομένων, καθώς και στη μη απομόνωση του οικισμού, επιλύεται.