Μπορεί στα Τρίκαλα το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό να έχει δεχθεί μεγάλη αμφισβήτηση από μέρος της κοινωνίας, καθώς παρά την τεχνογνωσία και την παγκόσμια προβολή που προσέφερε στη θεσσαλική πόλη, προκάλεσε ταυτόχρονα και γκρίνιες για το γεγονός ότι "έφαγε" αρκετές θέσεις parking στο κέντρο, εντούτοις στη... Δύση το αναμένουν με ενδιαφέρον.

Στις αρχές του 2016 το πιλοτικό πρόγραμμα στα Τρίκαλα για το εν λόγω λεωφορείο λήγει και πλέον τα ΕΖ10 θα κάνουν τις βόλτες τους στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ, πάντα χωρίς οδηγό.

Σε πρώτη φάση τα λεωφορείο θα υποβληθούν σε δοκιμές σε ένα προαστιακό πάρκο γραφείων και επιχειρήσεων στο Σαν Ραμόν, όπου διαθέτουν εγκαταστάσεις μεγάλες εταιρείες όπως οι PG&E, Chevron κ.ά.

Η EasyMile έχει ήδη δοκιμάσει τα αυτόνομα λεωφορεία χαμηλής ταχύτητας EZ10 σε ελεγχόμενα περιβάλλοντα στη Φινλανδία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία και την Ελβετία. Σε μια περίπτωση, τα λεωφορεία χωρίς οδηγό εκτελούν μια κυκλική διαδρομή γύρω από ένα ψυχαγωγικό πάρκο, σε μια άλλη μεταφέρουν επιβάτες από ένα σημείο στάθμευσης στο παραλιακό μέτωπο.

Τα εν λόγω οχήματα, όπως και τα αυτοκίνητα που αναπτύσσουν η Google και άλλες εταιρείες τεχνολογίας στην «Κοιλάδα του Πυριτίου» διαθέτουν εσωτερικό λογισμικό χαρτογράφησης υψηλής ευκρίνειας για να γνωρίζουν τις διαδρομές τους και διάφορους αισθητήρες ώστε να αποφεύγουν τους πεζούς και άλλα εμπόδια.