Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η δεύτερη συνάντηση των συνεργαζόμενων σχολείων με συμμετέχοντες μαθητές και καθηγητές, η οποία και πραγματοποιήθηκε από τις 24 έως και τις 29 Απριλίου του  2017 στην Σόφια της Βουλγαρίας. Το σχολείο συμμετέχει σε διετές Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα στο πλαίσιο των προγραμμάτων ERASMUS + KA2 με θέμα: «ΝΕΡΟ: Ο γαλάζιος δρόμος για μια καλύτερη ζωή», (″WATER: The blue way to a better life″) συνεργαζόμενο με άλλα τέσσερα σχολεία από την Πορτογαλία, Βουλγαρία, Ιταλία και Βέλγιο.
Στη συνάντηση συμμετείχαν οι συντονιστές και εκπαιδευτικοί των παιδαγωγικών ομάδων, καθώς και μαθητές από όλα τα εταιρικά σχολεία. Το Γενικό Λύκειο Βαλτινού Τρικάλων εκπροσωπήθηκε από τη Διευθύντρια και συντονίστρια κα. Αγγέλου Δήμητρα και τον εκπαιδευτικό κ. Καραθανάση Γεώργιο καθώς και έξι μαθητές αντιπροσώπους της ομάδας εργασίας: Γεωργούλα Στυλιανό, Ευσταθίου Αθανασίου, Καραλή Ζωής, Πέτρου Περσεφόνης, Ρούκα Παναγιώτας και Σέμπρου Δήμητρας.
Οι μαθητές φιλοξενήθηκαν από  οικογένειες μαθητών του σχολείου υποδοχής. Σημείο συνάντησης όλων  ήταν το σχολείο υποδοχής, όπου οι μαθητές από κάθε χώρα παρουσίασαν τα σχολεία τους, τις εργασίες και τα αποτελέσματα των ερευνών τους με βάση τον προγραμματισμό εργασιών της συνεργασίας. Παρακολούθησαν διαλέξεις, ενώ σε μεικτές ομάδες συμμετείχαν σε έρευνες πεδίου, κοινές δραστηριότητες και διαγωνισμό ζωγραφικής με θέμα «Το Νερό είναι ζωή» παρουσιάζοντας υπέροχες δημιουργίες.  Έγιναν εκπαιδευτικές επισκέψεις σε υδροηλεκτρικό εργοστάσιο αλλά και σε περιοχές φυσικού κάλους (πάρκα, λίμνες) όπου οι μαθητές συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες ανακαλύπτοντας με αυτόν τον τρόπο την αξία, τη σημασία και τον καθοριστικό ρόλο του νερού στην ποιότητα ζωής του ανθρώπου.
Μαθητές και καθηγητές περιηγήθηκαν στην Σόφια εστιάζοντας στο ιστορικό της κέντρο και σε χώρους πολιτισμού.
Αξίζει να σημειωθεί  πως η αποστολή του σχολείου έτυχε θερμής υποδοχής και φιλοξενίας τόσο σε επίπεδο σχολείου (Διευθυντής σχολικής μονάδος – Συντονίστρια προγράμματος – συνάδελφοι εκπαιδευτικοί – προσωπικό) όσο και σε επίπεδο οικογενειών φιλοξενίας των μαθητών.
Κείμενο
Γεώργιος Καραθανάσης  – Δήμητρα Αγγέλου