Οι εκπαιδευτικοί του 5ου Γυμνασίου Τρικάλων, ακολουθώντας πάντα τις επιταγές της εποχής τους, επιμορφώθηκαν στη χρήση των νέων διαδραστικών οθονών που πρόσφατα απέκτησε το σχολείο και εξόπλισε όλες τις αίθουσες διδασκαλίας.

Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις νέες διαδραστικές οθόνες προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα τόσο για τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους μαθητές/τριές τους. Αυτού του είδους η τεχνολογία ανοίγει νέους δρόμους για τη διδασκαλία και τη μάθηση, καθιστώντας την εκπαιδευτική διαδικασία πιο διαδραστική, ενδιαφέρουσα και αποτελεσματική.

Σύμφωνα με τη σύγχρονη βιβλιογραφία οι διαδραστικές οθόνες συμβάλλουν:

∙Στη βελτίωση της Διδασκαλίας: Οι διαδραστικές οθόνες μπορούν να κάνουν τη διδασκαλία πιο ενδιαφέρουσα και διαδραστική. Εκπαιδευτικοί που εκπαιδεύονται στη χρήση τους μπορούν να παρουσιάζουν το υλικό με πιο δυναμικό και ελκυστικό τρόπο, αυξάνοντας την προσοχή και το ενδιαφέρον των μαθητών.

∙Στην αύξηση της συμμετοχής των μαθητών/τριών: Οι διαδραστικές οθόνες ενθαρρύνουν τη συμμετοχή των μαθητών/τριών, καθώς παρέχουν μια πιο εμπειρική μορφή μάθησης. Μέσω της αλληλεπίδρασης με το υλικό, οι μαθητές/τριες μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα τις έννοιες που διδάσκονται.

∙Στην ευελιξία στη Διδασκαλία: Οι διαδραστικές οθόνες επιτρέπουν στους εκπαιδευτικούς να προσαρμόζουν τη διδασκαλία στις ανάγκες των μαθητών/τριών τους. Μπορούν να προσθέσουν ή να αλλάξουν υλικό εύκολα, να το προσαρμόζουν στον ρυθμό της τάξης, και να προσφέρουν διαφορετικούς τρόπους για την κατανόηση των θεμάτων.

∙Στην ανάπτυξη τεχνολογικών δεξιοτήτων: Η εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες είναι κρίσιμη στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον. Η εκμάθηση και η χρήση διαδραστικών οθονών βοηθά εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες να αναπτύξουν τεχνολογικές δεξιότητες και να αντιμετωπίσουν με επιτυχία τις μελλοντικές προκλήσεις

Το Σχολείο συγχαίρει τους εκπαιδευτικούς για την καθολική συμμετοχή τους στην επιμόρφωση και ευχαριστεί τον κ. Λεωνίδα Μποντίλα που για μια ακόμη φορά ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του σχολείου και μας βοήθησε ώστε να μπορούμε να αξιοποιούμε τις διαδραστικές οθόνες προς όφελος των μαθητών/τριών μας.