Αυλαία σε έναν ακόμα «Μύλο των Ξωτικών» που άφησε και πάλι στην πόλη την γλυκιά γεύση της επιτυχίας. Έφερε χρήμα, κράτησε ζωντανή την καταναλωτική δραστηριότητα και έδωσε υπεραξία στα Τρίκαλα που για μια ακόμα φορά είδαν να τα επισκέπτονται μερικές εκατοντάδες χιλιάδων ανθρώπων.
Το γεγονός ότι δεν υπάρχουν ταμειακά κέρδη για τον Δήμο Τρικκαίων (σ.σ. δεν γνωρίζουμε ακόμα τον φετινό οικονομικό απολογισμό) σίγουρα δεν ανήκει στα θετικά αλλά η συγκεκριμένη απώλεια αντισταθμίζεται τουλάχιστον από την υπόλοιπη προσφορά του εντυπωσιακού αυτού πάρκου.
Επομένως η στόχευση για το 2016 παραμένει και πάλι η ίδια: Ο εμπλουτισμός και η ανανέωση της ιδέας των «Ξωτικών» ώστε να αποτελέσει και πάλι έναν μοναδικό προορισμό για τους ταξιδιώτες των Χριστουγέννων.
Το πραγματικό κέρδος είναι μεγάλο και πρέπει διαρκώς να κεφαλαιοποιείται…

Κ.Τ.