Η Sheepfish, η οποία διαχειρίζεται την ολοκληρωμένη digital επικοινωνία των προϊόντων της Όλυμπος, λάνσαρε πριν λίγες ημέρες τον διαγωνισμό Cool at School, μέσω της σελίδας του σοκολατούχου γάλακτος choco cool στο Facebook.
Οι συμμετέχοντες καλούνται να επιλέξουν κάθε φορά, από multiple choice, την απάντηση που τους αντιπροσωπεύει, προκειμένου να πάρουν μέρος στις εβδομαδιαίες κληρώσεις, από τις οποίες 5 τυχεροί κερδίζουν από μια 24αδα choco cool. Μέχρι στιγμής περισσότεροι από 3.000 χρήστες έχουν δηλώσει συμμετοχή στον διαγωνισμό cool at school, ενώ ήδη 15 τυχεροί, κέρδισαν από μια 24αδα choco cool.
Έξυπνο και ...εύγευστο.