Στον αριθμό 54335 ο πολίτης του Δήμου Τρικκαίων θα μπορεί να επιλέγει έναν από τους 6 δρόμους που θα πεζοδρομηθούν πιλοτικά στα Τρίκαλα.

Πρόκειται για συνέχεια της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας που υλοποιήθηκε το προηγούμενο διάστημα.

Ο τρικαλινός και η τρικαλινή θα γράφουν απλώς τον κωδικό «308» (για να ξεχωρίζει ότι η ψήφος εγγράφεται στον Δήμο Τρικκαίων) και θα επιλέγει έναν αριθμό από το 1 έως το 6. Κάθε αριθμός αντιπροσωπεύει έναν από τους δρόμους που προτείνει ο Δήμος Τρικκαίων για πιλοτική πεζοδρόμηση.

Συγκεκριμένα, οι δρόμοι είναι:

1.    Όθωνος και Κανούτα (από Γαριβάλδη μέχρι Χατζηγάκη)

2.     Αμαλίας (από Νέλσονος μέχρι Στρ. Σαράφη)

3.     Καρανάσιου – Ι. Αδάμ – Χατζηγάκη

4.     25ηςΜαρτίου (από Νικοτσάρα μέχρι Ερμού)

5.    Καραϊσκάκη (από Περσεφόνης μέχρι Κολοκοτρώνη)

6.    Περσεφόνης (από Ηρώων Αλβανικού Μετώπου μέχρι Αθ. Διάκου)

Για παράδειγμα, εάν γράψει κάποιος το 308 4 θα σημαίνει ότι προτείνει στον Δήμο Τρικκαίων να πεζοδρομηθεί η οδός 25ηςΜαρτίου (από Νικοτσάρα μέχρι Ερμού).

Η χρέωση είναι €0,11/SMS (με ΦΠΑ) - Πλέον τέλους συνδρομητών κινητής, βάσει λογαριασμού. Amaze - Εξ. Πελατών 2106403090.

H πρόταση για αυτούς τους δρόμους προέρχεται από τη μελέτη που εκπονήθηκε τα προηγούμενα δύο χρόνια στο πλαίσιο της Στρατηγικής για τη Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα (ΣΒΑΚ) και είναι ελεύθερα διαθέσιμη σε κάθε ενδιαφερόμενο/η στη διεύθυνση https://svaktrikala.com/

Ηδη ο Δήμος Τρικκαίων υλοποίησε και ηλεκτρονική ψηφοφορία, στην ιστοσελίδα των διαβουλεύσεων. Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας αυτής θα προστεθούν στα αποτελέσματα των sms που θα αποσταλούν.

Η όλη δράση είναι τμήμα της πρωτοβουλία της ΚΕΔΕ με τίτλο «6 για έξω». Στόχος της, «να ξαναγίνουν οι πόλεις μας ανθρώπινες, να επαναπροσδιορίσουμε τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε το μοντέλο λειτουργίας των πόλεων μας και τον τρόπο ζωής μας μέσα σε αυτές».

Μετά τους μήνες που «μείναμε μέσα», αναφέρει η ΚΕΔΕ, είναι η ώρα «να δούμε και τις πόλεις μας αλλιώς»

Στο πλαίσιο αυτό, δράσεις, όπως οι πεζοδρομήσεις, τα ποδηλατοστάσια, οι ποδηλατοδρομίες, αποτελούν μια προσπάθεια, με τη συμμετοχή πάντα των πολιτών, να δημιουργήσουν νέα δεδομένα για τον πεζό, τον ποδηλάτη, τα άτομα με αναπηρία, τους γονείς.