Στη μέση του κάμπου και επτά χιλιόμετρα από την πόλη της Καρδίτσας βρίσκεται το αεροδρόμιο Μυρίνης. Σύμφωνα με στοιχεία του Δήμου Καρδίτσας, η προσπάθεια της δημιουργίας του αεροδρομίου άρχισε το 2004.

Το πρώτο έγγραφο υπογράφτηκε από τον Καποδιστριακό Δήμο Κάμπου Καρδίτσας τον Απρίλιο του 2004 και στις 29 Ιανουαρίου υπεγράφη η απόφαση του υπουργού.

Στις 13 Φεβρουαρίου δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ (Αρ. Φύλλου 326/Β'/13-02-2014) η απόφαση του τότε υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχ. Χρυσοχοΐδη, με την οποία αδειοδοτείται το πεδίο προσγείωσης ελαφρών αεροσκαφών Μυρίνης, που βρίσκεται στο Δημοτικό Διαμέρισμα Κάμπου του Δήμου Καρδίτσας.

Όπως αναφέρεται στην απόφαση, στο πεδίο προσγείωσης Μυρίνης χορηγείται άδεια ίδρυσης - λειτουργίας Αεροδρομίου Κατηγορίας Β ελαφρών αεροσκαφών με φορέα λειτουργίας το Δήμο Καρδίτσας και ισχύ αορίστου χρόνου.

Οι διαστάσεις του διαδρόμου - σύμφωνα και με την έκθεση αυτοψίας του κλιμακίου της Γενικής Διεύθυνσης Αερομεταφορών της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας - είναι 680 μέτρα μήκος και 20 μέτρα πλάτος, οι διαστάσεις της ζώνης ασφάλειας είναι 740 x 60 μέτρα, έχει προβλεφθεί ζώνη ασφαλείας μήκους 30 μέτρων και στα δύο κατώφλια του διαδρόμου και η διαγράμμιση είναι σύμφωνα με τις διεθνείς προδιαγραφές.

Υπάρχει ένα ανεμούριο στο μέσον του διαδρόμου, καθώς και ο απαιτούμενος διασωστικός εξοπλισμός που είναι σύμφωνος με τον Κανονισμό Πυρασφάλειας για αεροδρόμια - ελικοδρόμια και πεδία προσγειώσεων αεροσκαφών Κατηγορίας Πυρασφάλειας 1.

Η ίδρυση του νέου αεροδρομίου οφείλεται σε πρωτοβουλία του Δήμου Καρδίτσας, ο οποίος είναι και ο φορέας διαχείρισης του Αεροδρομίου.

Το αεροδρόμιο, όπως αναφέρεται στην απόφαση, θα χρησιμοποιείται για την εξυπηρέτηση πτήσεων ελαφρών αεροσκαφών γενικής αεροπορίας και οι πτήσεις προς και από το αεροδρόμιο θα εκτελούνται σύμφωνα με τους ισχύοντες Νόμους και Διατάξεις, Διατάγματα, Κανονιστικές Αποφάσεις και Κανονισμούς, σε συνάρτηση με την ευθύνη του χειριστή του αεροσκάφους, των επιδόσεων και περιορισμών του αεροσκάφους, ως προς τον τύπο και το βάρος προσγείωσης − απογείωσης.

Στο αεροδρόμιο αυτό μπορούν νόμιμα να λειτουργήσουν, από την πρώτη μέρα, όλα τα ΥΠΑΜ που οι ιδιοκτήτες τους είναι κάτοικοι της Καρδίτσας και της γύρω περιοχής.

Ακόμη μπορεί να χρησιμοποιηθεί από ομάδες πιλότων που θα έρθουν για τουρισμό στους γύρω τουριστικούς προορισμούς. Όπως τονίζει στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο δήμαρχος Καρδίτσας Βασίλης Τσιάκος «το αεροδρόμιο της Μυρίνης αρχικά ήταν ένα σχέδιο που συνέλαβε μια ομάδα αυτοδιοικητικών στελεχών με επικεφαλής τον πρώην Δήμαρχο Καρδίτσας Κων/νο Παπαλό.

Η ίδρυση και η λειτουργία του μικρού αεροδρομίου έγινε επί δημαρχίας Παπαλού. Πρόκειται, συνεχίζει ο ίδιος, για μια σημαντική υποδομή για τη Δυτ. Θεσσαλία καθώς βρίσκεται σε κεντροβαρικό σημείο αφού γειτνιάζει με τον οδικό άξονα κεντρικής Ελλάδας Ε65 και σε πολύ μικρές αποστάσεις από τις δύο Θεσσαλικές πόλεις την Καρδίτσα και τα Τρίκαλα.

Επίσης βρίσκεται πολύ κοντά σε σημεία μεγάλου τουριστικού ενδιαφέροντος όπως είναι τα Μετέωρα και η Λίμνη Πλαστήρα. Για να καταλήξει τονίζοντας: «Τέλος εκτός από δράσεις αεραθλητισμού και αεροπορικού τουρισμού που ήδη έχουν αναπτυχτεί στο αεροδρόμιο, στόχος μας είναι κάτω από προϋποθέσεις να εξελιχθεί και σε ένα μικρό αεροδρόμιο εμπορικών πτήσεων, που θα αφορά κυρίως μεταφορές αγροτικών προϊόντων.

Ήδη επί των ημερών μας έγιναν μια σειρά από παρεμβάσεις στο χώρο για να γίνει πιο λειτουργικός, αλλά σίγουρα χρειάζονται πολλά ακόμη να γίνουν. Προς αυτή την κατεύθυνση θα κινηθούμε στο προσεχές διάστημα».

Απ. Ζώης (ΑΠΕ-ΜΠΕ)