Με δύο περίπτερα συμμετείχε στη φετινή έκθεση Anuga 2023 ο θεσσαλικός όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία, παρουσιάζοντας σειρά νέων προϊόντων, όπως το παραδοσιακό Χαλούμι ΠΟΠ που παράγεται από το εργοστάσιό ΚΟΥΡΟΥΣΙΗΣ στην Κύπρο, τα βραβευμένα γιαούρτια κεφίρ και την gourmet σειρά Olympus με τρούφα (βούτυρο και κρέμα τυριού). Επίσης, στη δυναμικά αναπτυσσόμενη κατηγορία των φυτικών προϊόντων, παρουσιάστηκε η πλήρης σειρά φυτικών κίτρινων και λευκών τυριών Καρπός, ενώ στην κατηγορία των αναψυκτικών η καινοτόμα ιδέα Κλιάφας «Χωρίς συντηρητικά-Χωρίς ζάχαρη» (Double Zero) ανατρέπει την σημερινή αντίληψη και εικόνα των αναψυκτικών στο μυαλό των καταναλωτών. Τέλος, στην κατηγορία των ανθρακούχων νερών ξεχωρίζει η νέα σειρά Δουμπιά σε τρεις μεσογειακές γεύσεις Περγαμόντο, Λεμόνι και Μαστίχα.
Τα νέα λανσαρίσματα του ομίλου έρχονται ως απάντηση στο έντονο ενδιαφέρον που καταγράφεται από μεγάλους retailers μετά την πανδημία για νέες προϊοντικές ιδέες, που έρχονται να καλύψουν τις ολοένα και μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του ομίλου σε αυτό το μέτωπο είναι το γεγονός ότι επενδύει σημαντικούς πόρους σε R&D, για την ανάπτυξη νέων προϊόντων.
Εξαγωγές σε 47 χώρες
Ο όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία δραστηριοποιείται σήμερα σε 47 χώρες σε όλο τον κόσμο. Όπως δήλωσε στο FOODReporter ο Στέργιος Σούρλης, εμπορικός διευθυντής των διεθνών αγορών του ομίλου, για την πιο αποτελεσματική διείσδυση στις διεθνείς αγορές έχει υιοθετηθεί ένα μικτό μοντέλο εμπορικής λειτουργίας το οποίο συμπεριλαμβάνει την ίδρυση θυγατρικών εμπορικών εταιρειών σε στρατηγικά κύριες αγορές όπως Ιταλία, Γερμανία, Γαλλία, Σουηδία, Αγγλία, Πολωνία, Ισπανία, Σερβία, Κύπρος, Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία, ενώ στις υπόλοιπες χώρες η διάθεση πραγματοποιείται μέσω ενός επιλεγμένου δικτύου αντιπροσώπων-διανομέων.
Το λιτό οργανωτικό σχήμα επιτρέπει στον όμιλο να παρακολουθεί τις εξελίξεις της κάθε αγοράς και να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών του με ευελιξία και αυξημένη ανταγωνιστικότητα, κάτι που στις παρούσες πληθωριστικές συνθήκες κρίνεται αναγκαίο. «Αναθεωρούμε επίσης πρακτικές και διαδικασίες που προσθέτουν περισσότερο κόστος και λιγότερο αξία. Παράλληλα αντιμετωπίζουμε την μειωμένη αγοραστική δύναμη του καταναλωτή, εφαρμόζοντας ένα προωθητικό πρόγραμμα πιστότητας και επιβράβευσης με στόχο την τόνωση της ζήτησης», σημείωσε ο κ. Σούρλης.
Επενδυτικό πρόγραμμα έως 40 εκατ. ευρώ
Ο όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία υλοποιεί αυτήν την περίοδο ένα μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 35-40 εκατ. ευρώ ετησίως σε πάγιο μηχανολογικό εξοπλισμό, ρομποτικά συστήματα αυτοματισμού και υποδομές. Πρόσφατα ολοκληρώθηκαν η εγκατάσταση δεύτερης σύγχρονης γραμμής παραγωγής και συ-σκευασίας φέτας, η νέα γραμμή παραγωγής της παραδοσιακής γιαούρτης, καθώς και τα δύο πλήρως αυτοματοποιημένα κέντρα Logistics 25.000 παλετών (Τρίκαλα) και 10.000 παλετών (Λάρισα). Σε πλήρη λειτουργία είναι και η νέα γραμμή παραγωγής φυτικών τυριών στην Ξάνθη.
Επίσης, στο τελικό στάδιο ολοκλήρωσης των εργασιών βρίσκεται το νέο υπερσύγχρονο εργοστάσιο παραγωγής χαλουμιού ΠΟΠ στην Κύπρο, μία επένδυση που θα ξεπεράσει τα 50 εκατ. ευρώ και θα ανοίξει το δρόμο στην εταιρεία να εισέλθει σε μία νέα αγορά με αξία άνω των 300 εκατ. ευρώ. Οι επενδύσεις αυτές θα πλαισιω-θούν με τις αντίστοιχες επενδύσεις στην εμπορική λειτουργία, με σημαντική αύξηση των κονδυλίων για υποστήριξη marketing σε αγορές-στόχους του ομίλου.
Μέσα από προγράμματα προβολής, τα Ελληνικά Γαλακτοκομεία θα αναδείξουν την υψηλή διατροφική αξία, σε συνδυασμό με την ξεχωριστή γευστική ταυτότητα που προσφέρουν τα προϊόντα Olympus. Ιδιαίτερη έμφαση και εστίαση θα δοθεί σε χώρες όπως Ιταλία, Γερμανία, Ισπανία, Πολωνία.
Foodreporter
Foto thessaliaeconomy.gr