ΣΕ ανακοίνωσή της η Ο.Β. Τρικάλων του ΜέΡΑ 25, αναφέρει τα εξής: 

"Στο 12% εκτινάχθηκε ο πληθωρισμός για το μήνα Σεπτέμβριο καταρρίπτοντας ακόμα ένα ρεκόρ. Οι τιμές σε ενέργεια, καύσιμα, τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης έχουν φτάσει σε εξωπραγματικά ύψη, με τις τιμές σε βασικά είδη διατροφής να έχουν σημειώσει αύξηση 23%. Ο πραγματικός πληθωρισμός που βιώνουν τα μεσαία και χαμηλά εισοδήματα ανέρχεται πάνα από 20%, εξανεμίζοντας κάθε διαθέσιμο εισόδημα των πολιτών πριν καλυφθούν οι απαραίτητες ανάγκες.

Ενώ τα νούμερα είναι τρομακτικά, η κυβέρνηση εξακολουθεί να συμπεριφέρεται σαν να μην τρέχει τίποτα, με τον Υπουργό Ανάπτυξης να εκλιπαρεί δήθεν τους ιδιοκτήτες σουπερμάρκετ να συγκρατήσουν τις τιμές, ισχυριζόμενος, από τα πάντα φιλόξενα για τον ίδιο τηλεοπτικά παράθυρα των ολιγαρχικών ΜΜΕ, ότι «δεν θα παρέμβει η κυβέρνηση στην αγορά, στον ανταγωνισμό, καθώς αυτός λειτουργεί ελεύθερα».

Αυτή η δήλωση μεταφράζεται, ώστε με τις ευλογίες τις κυβέρνησης, να διαμορφώνονται και οργανώνονται καλύτερα τα ολιγοπωλιακά καρτέλ της αγοράς τροφίμων και των βασικών αγαθών διαβίωσης, ώστε να κλέβουν ακόμα πιο αποτελεσματικά το πενιχρό εισόδημα των πολιτών.

Η «Μητσοτάκης Α.Ε.» και ο κορυφαίος υπουργός της θα καλέσουν τα σούπερ-μάρκετ να συστήσουν μια λίστα προϊόντων, στη βάση 50 κατηγοριών προϊόντων, ονομάζοντας αυτή τη λίστα ως το «καλάθι του νοικοκυριού». Όπως δήλωσε όμως ξεκάθαρα ο Άδωνις Γεωργιάδης: «Δεν θα έχει πλαφόν το καλάθι, είναι η προσπάθεια της κάθε αλυσίδας να δείξει την χαμηλότερη της τιμή συγκεντρωμένη. Το πώς θα φτιάξουν το καλάθι, εάν θα βάλουν επώνυμα προϊόντα ή όχι, είναι δική τους δουλειά».

Με άλλα λόγια το αμπαλάρισμα της πολιτικής του απολύτως τίποτα χαρακτηρίζεται ως δήθεν «καθοριστική παρέμβαση του Υπουργού στην αγορά», σαν να πρόκειται μια απόλυτα επικοινωνιακή κυβερνητική αντιμετώπιση να μπορέσει να λύσει ένα απόλυτα υπαρκτό και ζωτικό για τον καθένα μας πρόβλημα.

Αυτή η πολιτική αντίθετα θα έχει ως αποτέλεσμα το καρτέλ των σουπερμάρκετ να συνεχίσει ακάθεκτο να κερδοσκοπεί και μάλιστα με ακόμα μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους,  καθώς  προφανώς οι μεγάλες αλυσίδες θα προωθήσουν την λεγόμενη ιδιωτική ετικέτα τους, κάτι που οι μικροί του κλάδου δεν έχουν ως δυνατότητα. Άρα ακόμα ένα αβαντάζ υπέρ των μεγάλων και της περαιτέρω συγκεντροποίησης του κλάδου. Με τις ψευδολίστες προϊόντων του Άδωνι που τα ολιγαρχικά ΜΜΕ προβάλουν ως την δήθεν λύση στην ακρίβεια, δίνεται στις μεγάλες υπεραγορές άλλη μια ευκαιρία ασύστολης κερδοφορίας, αυτή τη φορά «πουλώντας» θέσεις στη λίστα, όπως ακριβώς γνωρίζουμε ότι τα σουπερμάρκετ πουλάνε τη θέση στο ράφι που θα τοποθετηθεί ένα προϊόν, και συνεπώς από τώρα και στο εξής θα πουλάνε και θέσεις στην ψευδολίστα του Άδωνι!!!

Η μόνη ρεαλιστική λύση στο πρόβλημα της ακρίβειας όπως προτείνει εδώ και καιρό το ΜέΡΑ25 είναι διττή: αφενός η θεσμοθέτηση Αυτόματης Τιμαριθμικής Αναπροσαρμογής στα εισοδήματα των εργαζομένων, στο ύψος και στα επίπεδα του πραγματικού πληθωρισμού που δέχονται τα λαϊκά στρώματα και αφ` ετέρου η ενίσχυση των κρατικών ελεγκτικών μηχανισμών για την περιστολή  της ασύστολης αισχροκέρδειας που επικρατεί στην αγορά των αγαθών πρώτης ανάγκης.

Δεν μπορεί με τον πραγματικό πληθωρισμό στο 20% η πολιτική της κυβέρνησης να επικαλείται τη διακριτική ευχέρεια και την «καλή θέληση» των ολιγαρχών, την ώρα που οι πολίτες γονατίζουν από την ακρίβεια και οι ολιγάρχες κερδοσκοπούν ασύστολα.

Αυτή η κυβερνητική επιλογή συνιστά κοροϊδία για τους καταναλωτές  και επιχείρηση πολιτικής εξαπάτησης των πολιτών".