Όλα τα παιδιά της  Α' Γυμνασίου αποφασίσαμε να οργανώσουμε μία εκπαιδευτική εκδρομή. Ο προορισμός μας; Η πανέμορφη πόλη των Ιωαννίνων.Έτσι, το πρωί της Δευτέρας 27 Απριλίου του 2015 όλοι οι  συμμετέχοντες στην εκδρομή, μαθητές της Α'  Γυμνασίου, επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο το οποίο θα μας μετέφερε στον προορισμό μας. Γεμάτοι όλοι ενθουσιασμό και αγωνία ξεκινήσαμε το ταξίδι μας.

Παρόλο που καθυστέρησε η αναχώρηση μας από τα Τρίκαλα και συνέβησαν  κάποια ατυχή συμβάντα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας , στο λεωφορείο, φτάσαμε στην πόλη των Ιωαννίνων. Εκεί ξεκίνησε η περιήγησή μας σε κάποια από τα πιο όμορφα και ενδιαφέροντα αξιοθέατα της πόλης.

Περιηγηθήκαμε στο Κάστρο των Ιωαννίνων, επισκευτήκαμε το  Βυζαντινό μουσείο της πόλης,τα παλιά μαγειρία που οικοδομήθηκαν στα μισά του 19ου αιώνα και σήμερα λειτουργούν ως αναψυκτήριο του αρχαιολογικού χώρου. Βορειοδυτικά του κτηρίου βρίσκεται το μνημείο που φιλοξενεί τους κτιστούς τάφους του Αλή Πασά και μιας απο της συζύγους του.Ακόμα επισκευτήκαμε και τον αρχαιο θέατρο της Δωδώνης, που είναι ένα από τα μεγαλύτερα και καλύτερα σωζώμενα ελληνικά θέατρα.

Η χωρητικότητα του θεάτρου είναι 18.000 θεατές και κατασκευάστηκε απο τον βασιλιά της Ηπείρου Πύρρο τον 3ο αιώνα π.Χ. Το Μαντείο της Δωδώνης που βρίσκεται σε μικρή απόσταση από το αρχαίο θέατρο, ήταν το πολιτικό και θρησκευτικό κέντρο των Πελασγών της προϊστορικής εποχής, αφιερωμένο στον θεό Δία.

Αυτό που μας έκανε περισσότερο εντύπωση ήταν ότι όλα τα αρχαιολογικά μνημεία και οι χώροι που επισκευτήκαμε ήταν πολύ καλα διατηρημένα. Επιπλέον συμπεραίναμε ότι οι άνθρωποι των αρχαίων χρόνων παρά τις ελλάχιστες ανέσεις και τη δυσκολία κατασκευής έργων κατάφεραν να μεγάλουργήσουν δημιουργώντας πολύ σπουδαία και λεπτομερή έργα που θαυμάζονται μέχρι και σήμερα απ΄όλο τον κόσμο.

Το μεσημέρι απολαύσαμε την πανέμορφη θέα της λίμνης Παμβώτιδας τρώγωντας σε ένα από τα παραλίμνια εστιατόρια.

Το απόγευμα  απολαύσαμε τη βόλτα μας στο κέντρο της πόλης και αγοράσαμε αναμνηστικά αντικείμενα από τα τουριστικά μαγαζιά.Έτσι πέρασε ο ελεύθερος χρόνος μας.Φυσικά δεν παραλείψαμε να τραβήξουμε και πολλές αναμνηστικές φωτογραφίες.

Αργότερα επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο για να ξεκινήσει το ταξίδι της επιστροφής.Όμως η εκδρομή μας δεν είχε τελειώσει ακόμη καθώς όλοι οι μαθητές συνεχίσαμε να διασκεδάζουμε και μέσα στο λεωφορείο.Αργά το βράδυ φτάσαμε στα Τρίκαλα κουρασμένοι,  αλλά γεμάτοι γνώσεις και εμπειρίες που θα μας μείνουν αξέχαστες.