Nέα χρονοδιαγράμματα τέθηκαν για την ολοκλήρωση των πέντε μεγάλων αυτοκινητοδρόμων (Ολυμπία Οδός, Μορέας, Ε65, Ιονία Οδός και Μαλιακός-Κλειδί). Στη συζήτηση που είχε ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών κα Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης με τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων (ΕΤΕπ) Βέρνερ Χόγιερ επισημάνθηκε ότι τα έργα πρέπει να ολοκληρωθούν και να λειτουργήσουν έως τον Μάρτιο του 2017. Αν ο στόχος αυτός επιτευχθεί, αυτό σημαίνει ότι θα χρησιμοποιηθούν τα κονδύλια του ΕΣΠΑ και δεν θα δεσμευθούν πόροι από το Σύμφωνο Εταιρικής Σχέσης (ΣΕΣ) 2015-2020, το οποίο διαθέτει αισθητά λιγότερα κονδύλια για τις υποδομές.
Επίσης θα πρέπει να γίνουν και οι κατάλληλες συνεννοήσεις με τις εταιρίες παραχώρησης ώστε να δημιουργηθεί ένα ενιαίο σύστημα ηλεκτρονικών διοδίων (με αναλογική χρέωση για τους οδηγούς), βάσει του οποίου οι «κερδοφόροι» αυτοκινητόδρομοι  να χρηματοδοτούν αυτούς που λόγω μείωσης του κυκλοφοριακού φόρτου δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στα δάνειά τους. Στο σχεδιασμό μπαίνει και η Σιδηροδρομική Εγνατία, ένα έργο που εξαγγέλθηκε στις αρχές του 2000 και έμεινε εκεί…

Τ.Π.