Πώς γίνεται να διαφημίζεις μια πόλη που δεν έχει αεροδρόμιο, αλλά… να είσαι περιοδικό για αεροπορικά ταξίδια; Γίνεται, εάν η πόλη αυτή είναι τα Τρίκαλα και το περιοδικό Blue της Aegean Airlines προσφέρει στην ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού, σημειώνει το γραφείο Τύπου της δημοτικής αρχής.
Στο τεύχος Μαΐου - Ιουνίου 2018 τα Τρίκαλα δεσπόζουν, στο ρεπορτάζ του Φώτη Βαλλάτου με φωτογραφίες του Διονύση Κουρή. Με αναφορά στο «είναι» και στο «γίγνεσθαι» της πόλης, με όψεις και απόψεις συγκεκριμένων σημείων και εντυπωσιακών για φωτογράφιση, η πόλη των Τρικάλων φιλοξενείται στο αφιέρωμα.
Με τη δίγλωσση (ελληνικά – αγγλικά) παρουσίαση, τα Τρίκαλα γίνονται πόλος έλξης και ευρύτερα γνωστά στους εκατοντάδες χιλιάδες ταξιδιώτες της ελληνικής αεροπορικής εταιρείας. Μουσείο Τσιτσάνη, κεντρική γέφυρα, μύλος Ματσόπουλου, τοιχογραφία στα «μανάβικα», προσελκύουν τον αναγνώστη στην άρτια αυτή έκδοση, να δει και να πάρει μια πρώτη γεύση από την πρωτεύουσα του Δήμου Τρικκαίων με τις πλείστες όσες ομορφιές και καινοτόμες δράσεις.