Την υλοποίηση 21 έργων συγκοινωνιακού, αρδευτικού, τουριστικού και αγροτικού χαρακτήρα στον Νομό Τρικάλων, κατέθεσε ως πρόταση στο Αναπτυξιακό Συνέδριο Θεσσαλίας ο αντιπεριφερειάρχης Χρήστος Μιχαλάκης.
Ο αιρετός της αυτοδιοίκησης, μιλώντας στην ΕΡΤ Λάρισας, επισήμανε την υστέρηση της Δυτικής Θεσσαλίας στον τομέα των υποδομών, με όλες τις αρνητικές συνέπειες που αυτό συνεπάγεται στη συνολική οικονομική ανάπτυξη και στην ποιότητα της ζωής των κατοίκων, χαρακτηρίζοντας ως “έκκεντρο” τον Νομό Τρικάλων, λόγω ανεπαρκούς σύνδεσής του με τη Δυτική Ελλάδα, την Ήπειρο και Δυτική Μακεδονία, αλλά και τη Νότια Ελλάδα, τη Στερεά Ελλάδα και την Αττική. ”Δεν μπορούμε λοιπόν να μιλάμε για ανάπτυξη σε έναν τόπο όταν αυτός δεν είναι προσπελάσιμος και προσεγγίσιμος, γι’ αυτό και αποτελούν άμεση προτεραιότητα οι οδικές και συγκοινωνιακές συνδέσεις…”, τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Μιχαλάκης, προσθέτοντας πως “μετά από 7 χρόνια λειτουργίας του Περιφερειακού Συμβουλίου Θεσσαλίας, σε περιόδους δύσκολες για την οικονομία και την κοινωνία, καταφέραμε με περιορισμένους πόρους να δώσουμε λύσεις και να υλοποιήσουμε έργα που φάνταζαν ακατόρθωτα ως Περιφέρεια Θεσσαλίας”. Έτσι, από την Περιφερειακή Ενότητα Τρικάλων κρίνονται ως πλέον αναγκαία έργα η ολοκλήρωση του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας Ε-65, η ηλεκτροκίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής Παλιοφάρσαλος-Καλαμπάκα, η ένταξη και ολοκλήρωση της οδού Τρικάλων-Καρδίτσας, και η ολοκλήρωση της μελέτης και η υλοποίηση του οδικού άξονα Γέφυρα Αλεξίου-Αρματωλικό. Στα έργα διαχείρισης του υδάτινου δυναμικού προτείνονται εγγειοβελτιωτικά έργα αλλά και ταμίευσης νερού όπως, ο εξορθολογισμός λειτουργίας των υφιστάμενων δικτύων άρδευσης, η κατασκευή της λιμνοδεξαμενής Παλαιομονάστηρου, το αρδευτικό στη λεκάνη αντλιοστασίου Κεραμιδίου Φαρκαδόνας, η κατασκευή λιμνοδεξαμενής και αρδευτικού δικτύου στην Πιαλεία και η κατασκευή των φραγμάτων Ληθαίου, Νεοχωρίτη, Πύλης, Αχλαδοχωρίου, Γριζάνου, Διασέλλου και Πλατάνου. Επίσης, απαραίτητα έργα υποδομών που πρέπει να δρομολογηθούν άμεσα είναι η ολοκλήρωση αναβάθμισης του οδικού κυκλώματος Μετεώρων, η ανάδειξη του παλιού εργοστασίου αποξήρανσης της Θεσσαλίας (ΚΟΜΔΕ) και η ανάδειξη της γέφυρας και της τουριστικής διαδρομής στην περιοχή της λίθινης τοξωτής γέφυρας Σαρακίνας στον Δήμο Καλαμπάκας. Φυσικά, η λειτουργία του υδροηλεκτρικού σταθμού της Μεσοχώρας και η δημιουργία της λίμνης του φράγματος, είναι από τα έργα που “πρέπει να γίνουν πράξη”, όπως τόνισε ο αντιπεριφερειάρχης Τρικάλων, ενώ στα έργα που δεν έχουν μεν δημόσιο χαρακτήρα αλλά αποτελούν σημαντική επιχειρηματική δραστηριότητα, συγκαταλέγονται η αναβάθμιση της Ελεγχόμενης Κυνηγετικής Περιοχής Κόζιακα και η κατασκευή Δημοπρατηρίου Αγροτικών Προϊόντων – Ζωικού Κεφαλαίου.

ert.gr