Σε υψηλότερα επίπεδα, σε σχέση με πέρυσι, κινήθηκαν οι πωλήσεις των καταστημάτων τη «Black Friday», ενώ όσοι διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα -κυρίως καταστήματα ηλεκτρικών ειδών- σημείωσαν αύξηση του τζίρου τους τη συγκεκριμένη ημέρα.
Αυτό προκύπτει από δειγματοληπτική έρευνα της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ).
Γενικότερα, όπως προκύπτει από την έρευνα, η «Black Friday» είχε θετικό αντίκτυπο όσον αφορά τον όγκο των πωλήσεων που πραγματοποιήθηκαν στην πλειονότητα των εμπορικών καταστημάτων. Πρακτικά η εισροή μεγαλύτερου αριθμού πελατών αντιστάθμισε το ποσοστό των εκπτώσεων.
Τα καταστήματα που δραστηριοποιούνται σε είδη οικιακού εξοπλισμού και είδη τεχνολογίας είναι εκείνα που ωφελήθηκαν περισσότερο και εν συνεχεία οι επιχειρήσεις του κλάδου της ένδυσης και υπόδησης.
Στα Τρίκαλα συμμετείχε το 70% των καταστημάτων της εμπορικής αγοράς Οι πωλήσεις σε υψηλότερα επίπεδα σε σχέση με πέρυσι.