Η αρτηρία Λαμία – Καλαμπάκα, βασικός κορμός του αυτοκινητόδρομου Ε65 και αναμφίβολα σπουδαίο έργο, δόθηκε ήδη στην κυκλοφορία αφού πέρασε από μύρια κύματα και πολυετείς καθυστερήσεις. Μεταξύ των άλλων μάθαμε ότι είχε να αντιμετωπίσει και ενδοεργαλαβικές υπονομεύσεις.
Κατά την τελετή των εγκαινίων ο επικεφαλής της κατασκευάστριας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Γιώργος Περιστέρης , έκανε λόγο για «αόρατα χέρια» που εμπόδιζαν την σχεδίαση του δρόμου. Σύμφωνα με όσα λέγονται ο πολέμιος προέρχονταν από τον κατασκευαστικό κλάδο και συγκεκριμένα από βασικό παίκτη ανταγωνιστικού οδικού άξονα…

Εκείνο όμως που είναι πραγματικά εξοργιστικό και δημιουργεί απορίες, είναι το κόστος μιας αστοχίας (;) η οποία στοίχισε ένα σωρό χρήματα καθυστερώντας την παράδοση του έργου για περισσότερα από δυο χρόνια.
Ο δρόμος επρόκειτο να περάσει πάνω από την σιδηροδρομική σήραγγα της Όθρυος, αλλά αίφνης διαπιστώθηκε ότι, παρά τα όσα προέβλεπε η μελέτη, η σήραγγα δεν… άντεχε. Οι εργασίες σταμάτησαν, έγινε νέα χάραξη τεσσάρων χιλιομέτρων, και η υπόθεση παραπέμφθηκε στη διαιτησία η οποία δικαίωσε την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Πόσο κόστισαν τα τέσσερα χιλιόμετρα για τα οποία δεν μιλάει κανένας; Σύμφωνα με την Καθημερινή και τον συντάκτη της Γιώργο Λιάλιο, ογδόντα εκατομμύρια ευρώ παρακαλώ. Δηλαδή πληρώσαμε 20 εκατομμύρια ευρώ το χιλιόμετρο! Ούτε μετροπόντικα να είχαν χρησιμοποιήσει.
Είδατε καμμιά ερώτηση στη Βουλή από τους λαλίστατους (λαϊκιστές και μη;). Μήπως να λογοδοτήσει κανείς για το “λάθος”; Δεν πρόκειται …

Κώστας Τόλης (Kampos Land, kosmoslarissa.gr)