Σε ρηχά νερά κινείται η χρήση του αυτοκινητόδρομου Ε65 13 περίπου μήνες από τα εγκαίνια της λειτουργίας και ένα χρόνο μετά τη λειτουργία των διοδίων (18/1/2018).
Ο Ε65 ένας δρόμος που περίμενε η Δυτική Θεσσαλία για να βγει από την οδική απομόνωση, ξεκίνησε να λειτουργεί για πρώτη φορά στις 22 Δεκεμβρίου 2017 αποδίδοντας 80 χιλιόμετρα σύγχρονου αυτοκινητόδρομου στους οδηγούς με το μεγάλο μειονέκτημα ωστόσο ότι τόσο από τη νότια πλευρά όσο και από τη βόρεια, δεν υπάρχει σύνδεση με αυτοκινητόδρομο με αποτέλεσμα να θυμίζει ένα μεγάλο ...αεροδιάδρομο στη μέση του πουθενά!
Φυσικά πρόκειται για έναν αυτοκινητόδρομο που παρέχει οδική ασφάλεια σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από το εναλλακτικό δίκτυο ωστόσο λόγω της μη σύνδεσής του όπως προείπαμε με άλλο αυτοκινητόδρομο δεν έχει δώσει στους διερχόμενους οδηγούς το επιπλέον κίνητρο της σημαντικής μείωσης του χρόνου στη διανυόμενη απόσταση και έτσι πολλοί ακόμα εκ των διερχόμενων οδηγών επαγγελματιών και μη, χρησιμοποιούν το παλιό οδικό δίκτυο θέλοντας να μην επιβαρυνθούν με το κόστος των διοδίων.
Σύμφωνα με την ενημέρωση που παρείχε η διαχειρίστρια εταιρεία του αυτοκινητοδρόμου στο KarditsaLive.Net περίπου 4.000 οχήματα κατά μέσο όρο χρησιμοποιούν τον αυτοκινητόδρομο Ε65 καθημερινά, αριθμός που μάλλον θα πρέπει να θεωρείται ιδιαίτερα μικρός. Ειδικότερα από τον Μετωπικό σταθμό των διοδίων Σοφάδων διέρχονται καθημερινά κατά μέσο όρο 16 δίκυκλα ή τρίκυκλα, 1.941 ελαφρά οχήματα (αυτοκίνητα), 175 φορτηγά με λιγότερους από 4 άξονες και 100 φορτηγά με 4 ή περισσότερους άξονες. Αντίστοιχα για τον Μετωπικό σταθμό διοδίων στα Τρίκαλα οι αντίστοιχοι αριθμοί είναι 12, 1.189, 124 και 73 οχήματα.
Αξίζει να σημειώσουμε επίσης ότι συγκεκριμένες ημέρες του χρόνου όπως των διακοπών των Χριστουγέννων, του Πάσχα, του Αυγούστου η κίνηση πολλαπλασιάζεται δικαιώνοντας τους λόγους για τους οποίους δημιουργήθηκε ο αυτοκινητόδρομος ωστόσο πολλές άλλες ημέρες η κίνηση των οχημάτων είναι υποτονική και πολύ χαμηλότερα από τους μέσους όρους.
Σε τρία χρόνια σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η σύνδεση για το νότιο τμήμα από Λαμία έως Ξυνιάδα (μήκους 32,5 χλμ.) καθώς η Βουλή πρόσφατα κύρωσε τη σύμβαση με την κατασκευάστρια εταιρεία και τα έργα αναμένεται να ξεκινήσουν το αμέσως επόμενο διάστημα. Όταν αυτό συντελεστεί τότε αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά η κίνηση των οχημάτων του τμήματος του Ε65 από Λαμία έως Τρίκαλα καθώς θα έχει μειωθεί πλέον αισθητά χρονικά η απόσταση ενώ θα παρακάμπτεται πλήρως το επικίνδυνο τμήμα με τις στροφές από Λαμία έως Αγία Αικατερίνη.
Για την ολοκλήρωση του Ε65 απομένει το βόρειο τμήμα μεταξύ Τρικάλων και Εγνατίας (μήκους 65 χλμ.) στην περιοχή των Γρεβενών για το οποίο υπάρχει διαπραγμάτευση σε εξέλιξη μεταξύ του υπουργείου Υποδομών και της Ευρωπαικής Τράπεζας Επενδύσεων για τη χρηματοδότησή του.

karditsalive.net