Οι ΕΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ και ΕΠΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ αντιλαμβανόμενες τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή αναβάθμισαν τις εταιρικές τους ιστοσελίδες www.epathessaloniki.gr και www.epathessalia.gr ενσωματώνοντας την πιο πρόσφατη τεχνολογία και προσφέροντας στους επισκέπτες ένα εύχρηστο και φιλικό περιβάλλον. Όπως αναφέρεται σε δελτίο Τύπου από τη Διεύθυνση Επιχειρησιακών Δραστηριοτήτων των εταιρειών οι  νέοι διαδικτυακοί τόποι, προσφέρουν μια πληθώρα δυνατοτήτων και πληροφοριών  τόσο σε πολίτες που επιθυμούν να συνδεθούν με το δίκτυο φυσικού αερίου, όσο και για στους υφιστάμενους πελάτες. Πιο συγκριμένα, στο νέο περιβάλλον ο  επισκέπτης μπορεί να αντλήσει πληροφορίες:
-την ύπαρξη δικτύου φυσικού αερίου και τη δυνατότητα σύνδεσης, καθώς και τις προγραμματισμένες επεκτάσεις δικτύου, μέσω δυναμικών - δια δραστικών χαρτών.
-κατάθεση onlineαίτησης για νέα σύνδεση με το δίκτυο φυσικού αερίου, όπως επίσης και άμεση πληροφόρηση για τα έγγραφα που απαιτούνται για την διαδικασία σύνδεσης.
-πρόσβαση στη διαδικτυακή υπηρεσία MyEpa, με προσφορά στο χρήστη σημαντικών επιλογών που διευκολύνουν την καθημερινότητα του όπως η καταχώρηση της ένδειξης του μετρητή, η αναζήτηση και εκτύπωση του λογαριασμού κατανάλωσης φυσικού αερίου, πλήρη αναφορά των τρόπων εξόφλησης των τιμολογίων κατανάλωσης, καθώς και χρήσιμες πληροφορίες γύρω από την χρήση και τις τιμές του φυσικού αερίου.
-ηλεκτρονική υποβολή μελετών εσωτερικών εγκαταστάσεων φυσικού αερίου για τους επαγγελματίες φυσικού αερίου.
-ενημέρωση για την πορεία και τα νέα των εταιριών, τις εξελίξεις γύρω από την αγορά του φυσικού αερίου, καθώς και για όλες τις δράσεις και τις  εμπορικές ενέργειες που είναι σε ισχύ ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Οι νέες αναβαθμισμένες ιστοσελίδεςwww.epathessaloniki.gr και www.epathessalia.grέχουν τεθεί ήδη σε εφαρμογή και είναι αυτομάτως προσαρμόσιμες σε κάθε είδους οθόνη ώστε να μπορεί ο χρήστης να έχει πρόσβαση όχι μόνο από τον υπολογιστή του αλλά  και από φορητές ηλεκτρονικές συσκευές.