Εκτός του ενιαίου δικτύου τηλεδιοδίων που προωθείται από την Κυβέρνηση, στα πλαίσια εναρμόνισης της χώρας μας με το Ευρωπαϊκό Δίκτυο τηλεδιοδίων, μένει ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας Ε65 όπως επίσης και η Ιόνια Οδός. Αντίθετα στο σύστημα, στα συνεργαζόμενα δίκτυα, μετέχει η Εγνατία Οδός. Οπως σημειώνει η ιστοσελίδα Newmoney.gr η εφαρμογή ενιαίου συστήματος τηλεδιοδίων, θα εξυπηρετεί σε πολύ μεγάλο βαθμό τους οδηγούς (και κυρίως τους τουρίστες) και μάλιστα η διαλειτουργικότητά του προβλέπεται από τις συμβάσεις παραχώρησης. Ωστόσο υπάρχει απροθυμία από το γεγονός ότι οι εταιρίες εκμετάλλευσης των Εθνικών οδικών αξόνων που δεν έχουν ενταχθεί ακόμη στο σύστημα θεωρούν υψηλή την προμήθεια 2,5% που πρέπει να καταβάλλουν  στα συνεργαζόμενα δίκτυα .Όσο υπάρχει αυτή η διαφωνία, ο πομποδέκτης της Αττικής οδού δεν μπορεί να συνεργαστεί με τα συστήματα της Νέας και Κεντρικής Οδού (αυτοκινητόδρομοι Αντίρριο – Γιάννενα, Ξυνιάδα – Τρίκαλα και τμήματα του ΠΑΘΕ), καθώς είναι οι μόνες παραχωρήσεις που δεν έχουν συμβληθεί με τους άλλους αυτοκινητόδρομους.
Αντίθετα τα πέντε συνεργαζόμενα οδικά δίκτυα της χώρας, Αττική Οδός, Γέφυρα Ρίο-Αντίρριο, Ολυμπία Οδός (E.O. Ελευσίνας-Πάτρας), Μορέας (Ε.Ο. Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας), Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (Ε.Ο. Αθήνας – Θεσσαλονίκης, Τμήμα Μαλιακός-Κλειδί), έχοντας το πλεονέκτημα των κοινών μετόχων έχουν υιοθετήσει με μεγαλύτερη ευκολία την διαλειτουργικότητα, με την οποία οι οδηγοί μπορούν να ταξιδεύουν στα οδικά δίκτυα και να περνούν από τις ηλεκτρονικές λωρίδες διοδίων χρησιμοποιώντας έναν και μόνο πομποδέκτη.
Αναμένονται οι επόμενες κινήσεις του Υπουργείου, ώστε να εξαλειφθούν οι αντιθέσεις και να υπάρξει κοινή εξυπηρέτηση των πολιτών…